fbpx FAQ - SANSS
  1. Jak złożyć zamówienie w sklepie SANSS?

Zamówienie należy złożyć na stronie www.sanss.pl dodając wybrany produkt do koszyka, a następnie wybrać “przejdź do płatności”. Po wypełnieniu formularza kontaktowego, wybierz metodę płatności i przejdź do transakcji naciskając “kupuję i płacę”.

  1. Czy jest możliwość zakupu produktów SANSS w sklepie stacjonarnym?

W tym momencie SANSS prowadzi sprzedaż internetową unikając tym samym wielu niepotrzebnych kosztów związanych z prowadzeniem sklepu stacjonarnego.

  1. Czy Wasze produkty podlegają gwarancji?

Tak, wszystkie nasze produkty są objęte gwarancją na 2 lata.

  1. Czy mogę wybrać inny kraj jako adres dostawy? Ile kosztuje wysyłka za granicę?

Wysylamy nasze produkty do wszystkich krajów Unii Europejskiej. Zapraszamy do zapoznania się z cennikiem dostaw, ponieważ cena będzie różniła się w stosunku do wysyłek na terenien Polski.

  1. Czy istnieje możliwość zakupu pudełka na biżuterię?

Pudelka na biżuterię są dodawane do każdego zamówienia i nie można ich nabyć osobno.

  1. Czy zdjęcia produktów w Waszym sklepie internetowym dokładnie odwzorowują biżuterię?

Tak. Zdjęcie każdego produktu w naszym sklepie zostało zrobione przez fotografa w taki sposób, aby idealnie oddawało rzeczywistość. Oprócz tego, po wejściu w stronę produktu, zobaczysz zdjęcia z modelką lub/i inne ujęcia produktu. 

  1. Podczas składania zamówienia popełniłam_em błąd i zamówiłam_em zły produkt. Czy mogę anulować zamówienie lub coś zmienić?

W przypadku pomyłki, prosimy io niezwłoczne skontaktowanie się z naszym biurem (biuro@sanss.pl) w celu anulowania lub zmiany zamówienia. 

  1. Jak mogę sprawdzić, który rozmiar pierścionka będzie idealny dla mnie?

Najlepszym sposobem na poznanie swojego rozmiaru jest użycie miarki, którą możesz pobrać TUTAJ i wydrukować w domu.

  1. Ile karatów posiada złoto sprzedawane w Państwa sklepie?

W tym momencie w sprzedaży posiadamy produkty 8 i 14-karatowe (próba 333 i 585). Dokładne informacje o produkcie znajdują się w opisie na stronie produktu.

  1. Czy istnieje możliwość wypróbowania biżuterii przed jej zakupem?

Nie oferujemy produktów próbnych, natomiast posiadamy politykę zwrotu produktu do 14 dni po jego zakupie. Zapraszamy do zapoznania się z REGULAMINEM SKLEPU. (https://sanss.pl/regulamin-sklepu)

  1. W jaki sposób mogę otrzymać kod zniżkowy na Państaw produkty?

Zapraszamy do zapisania się do biuletynu oraz subskrybcji naszych kanałów w mediach społecznościowych. Dzięki temu, dowiesz się o nowych produktach i aktualnych promocjach.

  1. Jak mogę sprawdzić status swojego zamówienia?

Klient, który posiada profil na naszej stronie SANSS.pl, może zweryfikować obecny status swojego zamówienia w Panelu Klienta. Klient na bieżąco otrzymuje informacje o statusie swojego zamówienia na adres e-mailowy podany podczas składania zamówienia.

  1. Czy mogę złożyć zamówienie drogą telefoniczną?

W tym momencie istnieje możliwość złożenia zamówienia wyłącznie na naszej stronie internetowej SANSS.pl.

  1. W jakim terminie kurier dostarczy moje zamówienie.

W przypadku zamówień do Polski i krajów UE, zamówienie powinno dotrzeć w przeciągu 7 dni roboczych.

  1. Co zrobić jeśli otrzymałam_em wadliwy produkt?

Prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym biurem obsługi biuro@sanss.pl

© 2022 SANSS - sanss.pl. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Realizacja: KULIKOWSKI-IT.pl Strony internetowe Szczecin