- Jak złożyć zamówienie w sklepie SANSS?
Zamówienie należy złożyć na stronie www.sanss.pl dodając wybrany produkt do koszyka, a następnie wybrać “przejdź do płatności”. Po wypełnieniu formularza kontaktowego, wybierz metodę płatności i przejdź do transakcji naciskając “kupuję i płacę”.
- Czy jest możliwość zakupu produktów SANSS w sklepie stacjonarnym?
W tym momencie SANSS prowadzi sprzedaż internetową unikając tym samym wielu niepotrzebnych kosztów związanych z prowadzeniem sklepu stacjonarnego.
- Czy Wasze produkty podlegają gwarancji?
Tak, wszystkie nasze produkty są objęte gwarancją na 2 lata.
- Czy mogę wybrać inny kraj jako adres dostawy? Ile kosztuje wysyłka za granicę?
Wysylamy nasze produkty do wszystkich krajów Unii Europejskiej. Zapraszamy do zapoznania się z cennikiem dostaw, ponieważ cena będzie różniła się w stosunku do wysyłek na terenien Polski.
- Czy istnieje możliwość zakupu pudełka na biżuterię?
Pudelka na biżuterię są dodawane do każdego zamówienia i nie można ich nabyć osobno.
- Czy zdjęcia produktów w Waszym sklepie internetowym dokładnie odwzorowują biżuterię?
Tak. Zdjęcie każdego produktu w naszym sklepie zostało zrobione przez fotografa w taki sposób, aby idealnie oddawało rzeczywistość. Oprócz tego, po wejściu w stronę produktu, zobaczysz zdjęcia z modelką lub/i inne ujęcia produktu.
- Podczas składania zamówienia popełniłam_em błąd i zamówiłam_em zły produkt. Czy mogę anulować zamówienie lub coś zmienić?
W przypadku pomyłki, prosimy io niezwłoczne skontaktowanie się z naszym biurem (biuro@sanss.pl) w celu anulowania lub zmiany zamówienia.
- Jak mogę sprawdzić, który rozmiar pierścionka będzie idealny dla mnie?
Najlepszym sposobem na poznanie swojego rozmiaru jest użycie miarki, którą możesz pobrać TUTAJ i wydrukować w domu.
- Ile karatów posiada złoto sprzedawane w Państwa sklepie?
W tym momencie w sprzedaży posiadamy produkty 8 i 14-karatowe (próba 333 i 585). Dokładne informacje o produkcie znajdują się w opisie na stronie produktu.
- Czy istnieje możliwość wypróbowania biżuterii przed jej zakupem?
Nie oferujemy produktów próbnych, natomiast posiadamy politykę zwrotu produktu do 14 dni po jego zakupie. Zapraszamy do zapoznania się z REGULAMINEM SKLEPU. (https://sanss.pl/regulamin-sklepu)
- W jaki sposób mogę otrzymać kod zniżkowy na Państaw produkty?
Zapraszamy do zapisania się do biuletynu oraz subskrybcji naszych kanałów w mediach społecznościowych. Dzięki temu, dowiesz się o nowych produktach i aktualnych promocjach.
- Jak mogę sprawdzić status swojego zamówienia?
Klient, który posiada profil na naszej stronie SANSS.pl, może zweryfikować obecny status swojego zamówienia w Panelu Klienta. Klient na bieżąco otrzymuje informacje o statusie swojego zamówienia na adres e-mailowy podany podczas składania zamówienia.
- Czy mogę złożyć zamówienie drogą telefoniczną?
W tym momencie istnieje możliwość złożenia zamówienia wyłącznie na naszej stronie internetowej SANSS.pl.
- W jakim terminie kurier dostarczy moje zamówienie.
W przypadku zamówień do Polski i krajów UE, zamówienie powinno dotrzeć w przeciągu 7 dni roboczych.
- Co zrobić jeśli otrzymałam_em wadliwy produkt?
Prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym biurem obsługi biuro@sanss.pl.